Укупно приказа странице

petak, 1. oktobar 2010.

Žurim, čeka me san!

Neke su 80-te i još sam mala djevojčica kojoj je najveći planinarski podvig popeti se na brdo Taraš  i to do mjesta na kom piše »TITO« . Do mjesta koje sam svakodnevno gledala sa svoje terase, udobno zavaljena u fotelju i koje je krivo što i sad  često kažem »Tita mi« !. Tada, nespremna da prihvatim činjenicu da se iza   brda koje mi zaklanja vidik i iza lijepog Garča koji mi čuva leđa  krije bespregledno prostranstvo novih brda, planina i ljepote, neobavještena o tamo nekim planinaskim masivima po raznim kontinetima željela sam jedno – vidjeti Afriku! Ni sad, posle dvije decenije ne znam zbog čega ako nije kriva nekadašnja TV emisija »Opstanak«  ali znam da je Afrika počela da živi u mojoj mašti i na moju veliku radost  konačno  počela da dobija oblike opipljivog. Neke su 10-te, 2010 -ta   godina i  ostalo je još manje od dva dana do početka avanture, spakovala sam se i čekam.
Čekam da se ostvari san one male djevojčice sa terase koja sjedi i  gleda u mjesto gdje je pisalo »TITO«. Tada nisam ni slutila da ću imati privilegiju da se saživim sa mnogim lijepim  predjelima i planinama , da sa njima dijelim radost, suze, znoj, da  na njima upijam zrake sunca i hranim se njihovom  ljepotom i ne, nisam znala da me negdje u daljini čeka Kilimanjaro. Ali, djevojčica sa terase je odrasla, obišla neke mnogo lijepe planine, neke izazovne kanjone,poklonila srce rijekama i poljima i  evo nas, na par dana udaljenosti jedno od drugog. Ja i Kilimandjaro! Ja i Afrika! Ja i moj san!
Sve ono što znam o Africi i o Kilimandjaru dobiće drugi oblik kad dođem tamo i spremna sam za to.  Uzbuđena sam i osjećam  sreću svuda oko mene i da, uskočila sam  u njen kovitlac i ne dozvoljam da me bilo što ili bilo ko prekine. Molim vas, zbog vas samih, maštajte, sanjajte neke svoje snove i ostvariće se. Ja odoh da čekam. Moj  planinarski ranac je spreman, ja  sam spremna da idem do one visinske tačke do koje me sopstvene noge odnesu i dokle sve to za mene bude predstavljalo zadovoljstvo. Da li će to biti 3000, 4000 ili 5895 metara ne znam i ne želim da znam. Pisala bih vam još ali onu djevojčicu sa terase čeka Afrika, čeka je njen san i nema vremena za gubljenje.